Asianajaja sinua varten

Tiedämme mitä osaamme. Hoidamme vain juttuja, joiden ajamiseen meillä on ammattitaito ja joiden menestymismahdollisuuksiin itsekin uskomme. 

Selvitämme ensimmäiseksi sovintomahdollisuudet. Useat hoitamamme jutut päättyvätkin sovintoon, jolloin pitkään oikeusprosessiin ei tarvitse lähteä. Kokemuksemme ja neuvottelutaitomme ovat asioita, joita asiakkaamme arvostavat. 

Emme tuhlaa aikaa monimutkaisten kirjeiden lähettämiseen, vaan keskustelemme kanssasi haluamallasi tavalla. Kirjalliset ohjeemme, lausuntomme ja neuvomme ovat mahdollisimman selkeitä. Haluamme, että sinä itse ymmärrät, mitä asiassasi tarkalleen ottaen milloinkin tapahtuu. 

Sovimme etukäteen kanssasi, miten asiaasi hoidetaan ja kuinka paljon kuluja sinulle sen eri vaiheissa aiheutuu. Selvitämme myös mahdollisuutesi saada esimerkiksi julkista oikeusapua tai korvausta oikeusturvavakuutuksesta. 


Hoidamme asiasi yksinkertaisesti!

 

 1. Alkukartoitus

Käymme kanssasi läpi, mistä ongelmassasi on kysymys. Tämä tapahtuu joko puhelimitse tai kasvokkain. Sen jälkeen käymme läpi toimittamasi asiaan liittyvän materiaalin. Annamme niiden perusteella sinulle arvion asiastasi. Kerromme, mitä eri etenemisvaihtoehtoja asiassasi on ja tarjoamme sinulle yksinkertaisen ja selkeän ehdotuksemme parhaista jatkotoimenpiteistä kustannusarvioineen. Selvitämme eri rahoitusvaihtoehdot, kuten onko sinulla oikeus oikeusapuun tai oikeusturvaan.

Kerromme sinulle reilusti ja suoraan, jos asiassasi ei ole edellytyksiä onnistua. Otamme hoitaaksemme ainoastaan toimeksiantoja, joiden onnistumiseen itse uskomme. Jos emme voi auttaa sinua, neuvomme miten muuten voit asiassasi toimia.

2. Prosessi

Kun olemme yhdessä kanssasi päättäneet, miten asiassasi on parasta edetä, teemme kirjallisen toimeksiantosopimuksen. Tiedät näin jo ennalta, miten asiaasi tullaan hoitamaan ja mitä se tulee sinulle maksamaan. Mahdollisista lisäkustannuksista sovitaan aina kanssasi etukäteen. 

Tämän jälkeen ryhdymme hoitamaan toimeksiantoasi sovitulla tavalla. Pidämme sinut säännöllisesti ajan tasalla siitä, miten asiasi etenee. Yhteydenpito hoidetaan sinulle parhaiten sopivalla tavalla. Kaikki asiallesi tärkeät kirjelmät hyväksytetään sinulla aina etukäteen.

3. Toimeksiannon päättäminen

Asiasi hoidetaan loppuun asti. Emme jätä sinua yksin asian ratkettua. Jos sinulle on myönnetty korvauksia, autamme sinua niiden perimisessä ja tarkistamme, että ne on laskettu oikein. Tarvittaessa autamme sinua harkitsemaan valituksen tarpeellisuutta.

Kun toimeksianto päättyy, kaikki meille lähettämäsi aineisto palautetaan sinulle.

 
Rauhallisessa ja hyvin varustellussa toimistossaan kaksi vakuutusriitoihin omistautunutta lakimiestä suunnittelee parhaita tapoja palvella juridisia tarpeitasi.
 

Tyytyväinen asiakas on tavoitteistamme tärkein

 

“Mitä enemmän ihmiset löytävät asiantuntevaa apua, sitä parempi. Usein vaan unohtuu kiittää avusta ja siitä, miten se on vaikuttanut elämään. Toki siitä maksetaan, mutta silti se ei kirpaise kun tietää miksi ja missä mennään.”

“On ollut iso helpotus kun saimme teidät hoitamaan asiaamme. Emme olisi jaksaneet yksin valitusta hoitaa”

“Olen ollut eksyksissä lakiasioissa, mutta heti puhelinkeskustelu oli helpotus. Tapaamisen jälkeen tuli varmuus, että he ovat päteviä ammattilaisia lakialalla. He ovat auttaneet minua kaikin mahdollisin keinoin vakuutusyhtiön, eläkevakuutusyhtiön ja Kelan kanssa. Olen ollut tyytyväinen, että löysin heidät. ”

“Henkilökohtaisessa tapaamisessa sai tuntea aitoa läsnäoloa sekä syvällistä paneutumista asioihin ilman kiireen tuntua. Asioiden hoito oli todellakin ihmisestä ja hänen tilanteestaan lähtevää, mutta silti äärimmäisen asiantuntevaa ja ammattitaitoista. Useiden lakitoimistojen kanssa toimineena voin lämpimästi suositella L Legal Oy:n palveluita kaikille, jotka haluavat, että vaikeakin asia ja huoli otetaan tosissaan, asiat tuodaan ymmärrettävästi asiakkaan tietoon ja asiakas pidetään ajan tasalla jatkuvasti kaikesta. Parempaa palvelua en ole tähän mennessä lakitoimistoilta saanut kuin L Legalilta.”

 

“Kärsin vaikeasta tapaturmavamman jälkeisestä kiputilasta (CRPS). Vakuutusyhtiö ei korvaa kuntoutusta, jota välttämättä tarvitsen. L Legal hoitaa nyt asiaani ja olen tosi tyytyväinen. Voin nyt luottaa siihen, että asian eteen tehdään kaikki mahdollinen, eikä minun tarvitse itse riidellä vakuutusyhtiön kanssa. ”

“Jouduin pieneen operaatioon, jonka piti parantaa elämääni vain vähän haittaava vaiva. Toisin kävi. Jokin meni pieleen ja seurauksena oli vaivoja, joista kärsin nyt loppuelämäni. L Legalin naiset hoitivat asioinnin ja lausunnot Potilasvakuutuskeskukseen. Terveyttäni en tietenkään takaisin saanut, mutta minulle maksetaan nyt asianmukaiset korvaukset. Olen saamastani avusta kiitollinen.”

“Tämän toimiston naisilla on rautainen ammattitaito ja tietämys miten asioita kuuluu hoitaa. Asiakas otetaan henkilökohtaisesti, eikä vain hoidettavana juttuna. Ensimmäistä kertaa on sellainen turvallinen olo, että Laura hoitaa tätä juttua juuri kuten kuuluukin. Muuttuviin tilanteisiin reagoidaan heti ja viestit ja soittopyynnöt menee heti perille ja niihin vastataan. Toimistolta tulee heti tietoa, jos asiassa on tullut etenemistä. Sydämellä tehdään töitä, asiakkaan asia on yhteinen asia. Voi vaan olla kiitollinen, että tämä toimisto löytyi ja huoli on poissa omilta hartioilta, asiat hoituu. Kiitos Lakitoimisto L Legalin tytöt”

“Erittäin miellyttävä ja pätevä asianajotoimisto, suosittelen ehdottomasti kokemuksieni perusteella.”

 

“Sain viime kesänä työtapaturmassa aivovamman. Olen sen vuoksi edelleen sairauslomalla. Vakuutusyhtiön mielestä kyse oli vain lievästä aivotärähdyksestä, vaikka lääkärini on tulkinnut aivovammani vaikeaksi. Jouduin valittamaan päätöksestä. Onneksi sain avukseni kokeneen ammattilaisen. ”

“Yksin viranomaisten päätöstä on vaikea uskaltaa lähteä kyseenalaistamaan. Toimiston henkilökohtaisen ja ihmisläheisen tuen ja asiantuntevien neuvojen avulla pystyin jatkamaan.
Minusta tuntui siltä, että toimistossa oltiin aidosti kiinnostuneita selvittämään asia niin, että se kääntyy parhaiten juuri minun edukseni. Palvelu oli ystävällistä. Henkilö, jonka kanssa asioin puhui ihmisten kielellä ei lakitoimiston kielellä. Se on tärkeää! En aiemmin ole asioinut lakitoimistojen kanssa. Olen ajatellut sen olevan pelottavaa ja kallista. Ajattelin vältteleväni lakitoimistoja niin paljon kuin mahdollista. Tämän kokemuksen jälkeen on helpompaa lähestyä lakitoimistoa tarpeen tullen – L-Legal ensimmäisenä vaihtoehtona.
Olen kiitollinen saamastani avusta. Vaikka en saisi viranomaisten päätöstä kumottua, sain neuvoja vaihtoehtoisista tavoista selvitä tilanteestani.”

“Otin ongelmani vakuutusyhtiön kanssa puheeksi Liisan kanssa. Hän tiesi heti, miten asiassani kannatti toimia. Hän neuvotteli vakuutusyhtiön kanssa ja laati selvityksen, jossa tuotiin esille tilanteeni. Sain lopulta korvauksen, josta itse olin jo jonkun aikaa taistellut. Säästyin oikeudenkäynneiltä. Kiitos!”